יום ראשון, 10 באפריל 2011

הרב תומך מאוננות לפני הנישואין

זוהי דעתי שעלינו לקבל בתוקף עו"ד אוננות פרטית כשיטת הבחירה הקלה של כל שלפני הנישואין דחפים מיניים. אני אומר את זה לאחר שבחן גם את המקורות הקלאסיים, אשר אוניברסלית שליליות כאשר דנים בנושא זה; ואת המציאות של ימינו, אשר יוצר מצב ללא ניצחון בלתי אפשרי שלנו העשרה.
התורה מספרת את הסיפור הבא של מיון, אונן, בני יהודה, אחד של ג 'וזף' s מבוגר האחים בספר בראשית 37:2-9:
"יהודה לקח את בתו של איש כנעני להיות אשתו. הרתה וילדה בן, בשם אה. הרתה שוב וילדה בן נוסף, בשם אונן. נכנסה להריון בפעם השלישית ונתן ילדה את בנה השלישי, בשם Sheyla. עכשיו יהודה לקח אשה הבכור בן אה, שמה היה תמר. אבל אה עשה הרע בעיני אלוהים, והוא מת. יהודה ואז אמר אונן, שלו הבא נולד, "לקיים יחסי מין עם אשתו של אחיך לשמר זרע של אחיך." אבל אונן ידע כי הזרע לא תהיה שלו. וכך היה, כאשר הוא נכנס אל אשת אחיו, הוא נתן את הזרע שלו ייהרס על הקרקע, כדי לא לתת זרע לאחיו. מה שהוא עשה היה רע בעיני אלוהים, והוא גם מת. "
על פי התורה, אדם היה נדרש לשאת אלמנה ערירית אחיו המנוח של שלו כדי לשמור על אחיו "שם" קו המשפחה. אונן סירב לעשות זאת עבור אחיו המת אר. הרבנים אומרים: אונן עוסקת גם ב "interruptus למשגל," כי הוא התחיל אבל לא סיים את המעשה סקס עם תמר; או אחר הוא אונן.הוא סירב לקבל את תמר להיריון. עבור הרבנים, מין נתפס תמיד כדרך של עשיית תינוקות בלבד, כמו מין "כיף" היה בעין יפה. המצווה הראשונה בתורה היא "u'r'vu p'ru, פרו ורבו" ולכן הרבנים רצה להיות בטוח כי המין היה רק ​​לצורך ביצוע כי המצווה, ולא מכל סיבה אחרת. ב ההגנה של הרבנים הוא אמת לאמיתה, כי מאז זרע של גבר נושאת פוטנציאל החיים, לבזבז את הזרע כי הוא לבזבז את החיים פוטנציאליים. הרבנים היו ברורות מאוד על הרצון שלהם ליצור ולשמר את החיים בכל הזדמנות אפשרית. עבורם, אוננות נחשב בזבוז של זרע בהפקת חיים ולכן חטא נגד האל, ולכן הרבנים אסרו אותו. מבחינתם, הסיפור של מיון, אונן הוא על סקס ועל אחריות של אדם על אחיו המת.
אבל יש כאלה, ואני ביניהם, המבינים את הסיפור של מיון, אונן כמו להיות לא על סקס, אלא על זכויות הקניין. אני מבין למה אונן עשה מה שעשה, הוא ממש העריך את הקשר בין אהבה לסקס.הוא ידע היטב כי גם אם תמר היתה נכנסת להריון על ידי הזרע שלו, הילד יהיה לראות את אחיו של אה, לא כמו שלו. וזה היה מקובל עליו. אונן לא היה מעוניין לייצר ילד כי הוא באופן אישי לא הייתי מקבל לגדל כמו שלו. לקיים יחסים פיזיים עם גיסתו-in היה מקובל עליו, הוא לא היה "אחד, לילה עומד" סוג של הבחור. הוא התעקש על סקס עם אהבה המצורפת, לא בכוחות עצמו.
עכשיו בואו נדבר על היום. בכל מקום שאנחנו נראים, טלוויזיה, עיתונים, מגזינים, אינטרנט וסרטים, אנו מופגזים תמונות של סקס: מגזינים העשרה מלא מ לכסות לכסות עם תמונות של חתיכים נאה תינוקות שפל; חנויות בקניונים מציג ומכירה Speedos הדוקים וחצאיות קצרות וחולצות אשר מכסים המחשוף מעט מאוד; ". זמן טוב" פרסומות למזון, שתייה, סיגריות אשר הבטחה בכל מקום שאנחנו נראים, מין הוא בפנים שלנו. גם הנשיא לשעבר של ארצות הברית אינה חסינה. מה זה בחור או בחורה לעשות? לכולנו יש דחפים מיניים נורמליים, אלוהים נתן לנו אותם במתנה, כדי לשמש כשאנחנו מתחתנים. אני מאמין סקס שייך נישואים בלבד, לא לפני הנישואין ולא עם מישהו אחר בזמן שאתה נשוי. לכן, אני תומך באוננות, מהסיבות הבאות. ראשית, היא פרטית. היהדות מדגישה את הרעיון של tz'niut, צניעות. הגוף שלך הוא לא משהו כדי להיות משותף עם מי בדיוק מרגיש כמו בנעימים, גם אם אתה יכול להסכים. סקס צריך להיות בינך לבין בן זוגך, אף אחד אחר.במקום הנטייה בחברה שלנו "לגלות" מה, אנחנו צריכים להיות הרבה יותר פרטית. שנית, אתה לא יכול לקבל מחלה מדבקת של אוננות, ואתה לעולם לא צריך לעשות הפלה. שלישית, זה עולה, שום דבר לא קונדומים לא גלולות למניעת הריון הצורך.
החיים הם מורכבים מאוד בימים אלה, אנו נאלצים לבצע בחירות אשר תיצור השלכות לשארית חיינו. אני מציע לנו לשמור על דברים פרטיים פשוטה וצנועה. אוננות משיג את כל המטרות הללו, ויוצרת תחושות טובות. זו צריכה להיות הבחירה הראשונה שלנו בעולם הזה המורכב שבו אנו חיים.

תגובה 1:

  1. שירותי ליווי מזמינים רק ממקום עם מוניטין גבוהה שישלך לכם בדיוק את מה שאתם רוצים

    השבמחק